Rattfylla 2.0

Jag vaknade halv fem inatt, kallsvettig och helt snurrig. Drömde att jag, Denice, Alice och Hanna åkte bil. Det var kaos, jag körde, jag var dyng, bilen slutade funka, jag var orolig för att jag började jobba om fyra timmar. Jisses, på något vis hamnade vi på studentbalen med bilen, var som en hel jävla labyrint med dörrar och trappor överallt. Skulle åka en hiss där man stog på en platta som satt fast i fyra rep, när alla klivit ut och det bara var jag kvar gick alla förutom ett rep kvar och jag höll på ramla ner, Thore stog och garvade men fick tag i mig i sista stund. Lite omtumlad gick jag och satt mig i bilen och drack mer bärs, för att sedan köra genom dörrar som egentligen var alldeles för småa. Det var helt sinnes och när jag vaknade trodde jag att jag hade haft jordens fetaste minneslucka och att jag lyckats blivit av med körkortet.

Jag gillar inte mardrömmar, dom kan göra mig tokig och lämnar mig oftast med massa funderingar om varför man drömmer som man gör.. Nu sitter jag med en fråga, betyder den här drömmen att jag borde dricka mer eller mindre öl? Var det en varning? Kanske.. Jag vill ha helg!!
/LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0