Det gör ont att läsa, men ack så roligt!

Idag har fröken Ferm städat från morgon till kväll. Har fått undan mycket skit samt hittat en hel del roliga saker som jag helt glömt bort. Bland annat en skrynklig ihoptejpad pappersbit. På den stog det "Ekonomi" stort som rubrik. Det slog mig plötsligt att det var Thores lilla text han skrivit till hans och Viktors företags årsredovisning. Så underbar som den är och eftersom den är ett riktigt praktexempel på hur bra vår Jonas är på att skriva ska jag nu dela med av den. Läs och njut!

Ekonomi
Vi räknar med att gå med stor vinst. Eftersom vi äger egna system kamerer så är det inte så stora utgifter. utgifter är egentligen de 300 kronerna i regestrerings avgift och ca 300 kroner till i hyra av blixtar av sundsvalls gymnasium. vad vi egentligen satsar på är att tjäna mer än 600 kronor under vårt uf år. vinsten vi årets slut kommer delas lika mellan de båda parterna

Det faktum att han gått medieprogrammet i tre år (t.o.m läst Fotografisk Bild C) och inte kan stava till systemkamera gör mig en aning bekymrad. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt Thore. Eller nej, det gör jag inte alls. Hade du väntat dig något annat? :) Puss

/D


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Shiiiiiit! Klagar man på Thore, då klagar man på mig. Och när man klagar på mig då vänder man världen upp och ned. Om du kan säga till mig 100 % ärlighet att du aldrig skrivit fel så förlåter jag dig. Och om man gått fotoblabla A vad det nu hette (för ointressant) så betyder de inte att man ska kunna stava till dem där orden. Utan det handlar om vad man hade i Svenska A. Där är jag försäkrad över att Jonas Thoresson stoltserat kan säga att han har ett G! haha

2009-07-09 @ 19:17:03
Postat av: schtekaren

just det du är en sån där tjej som dricker asti medans jag thore och sebbe dricker dompa till allt

2009-07-09 @ 20:10:02
Postat av: linn

jag tror nog thore mest skulle tycka det här inlägget var rätt roligt, vi är alltid dryga mot varandra, så:) här behövs inte vändas någon värld upp och ner.

2009-07-09 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0